İlk önce hamur malzemelerini yoğurdum ve cevizden biraz büyük bezeler koparıp elimle Bastırarak yuvarlak yaptım içine tatlı kşığı yardımıyla dolgu kremasından koyup kapattım (poğaça kapatır gibi) hepsine aynı işlemi uyguladım ve 160 derece fırında kontrollü pişirdim..Dolapta dinlendirip servis yaptım.. Afiyet bal olsun.
Bu içeriğe yorum bırakmak veya değerlendirmek için giriş yapmalısınız.
Giriş Yap20 dk