Hazırlık
20 dk
Pişirme
25 dk
Porsiyon
1 Kişilik
Karnabaharları küçük küçük kesiyoruz, tencereye kişi başına bir yemek kaşığı olacak şekilde yağ ekledim.
İçine tuz,karabiber,toz kırmızı biber, pul biber ekledim. Yağda kavruluncaya kadar pişirdim.
Karnabaharlarımız pişerken kıyamlı sosumuzu hazırlayalım. Kıymalarımızı kavuruyoruz. Ben evde tam yağlı kıyma olduğu için onu kullandım. O yüzden biraz yağlı duruyor. Eğer kullanabilirseniz az yağlı ya da yağsız bir kıyma kullanmak daha sağlıklı olacaktır. Ben tahminen max 50-100 gr arası kıyma kullandım. Ama siz ne kadar seviyorsanız ekleyebilirsiniz aşırıya kaçmadan tabi🤭
İçine 1 tatlı kaşığı salça,bir domates,biraz toz kırmızı biber,karabiber ekledim. Kıymamızda pişerken yoğurdumun içine biraz zerdeçal ekledim.(isteğe bağlı)
Pişen karnabaharlarımızın soğumasını bekledikten sonra üstüne yoğurt ve kıymalı sosumuzu ekledim. Müthiş oldu. Şimdiden herkese afiyet olsunn🥰
Bu içeriğe yorum bırakmak veya değerlendirmek için giriş yapmalısınız.
Giriş Yap