Bir tane yumurtanın sarısı hariç tüm malzemeyi karıştırdım cevizden biraz büyük bezeler kopardım ve yuvarlayıp çiçek şeklinde tepsiye dizdim üzerine yumurta sarısını sürdüm ve 160 derece fırında pişirdim. Afiyet bal olsun..????????
Bu içeriğe yorum bırakmak veya değerlendirmek için giriş yapmalısınız.
Giriş Yap10 dk